loading...
وبلاگ رضان اف تی خواننده دیس لاو
محمد بازدید : 103 شنبه 20 شهریور 1395 نظرات (0)

دانلود فایل

 

متن اهنگ رخت عزا از رضان اف تی

 

ما به هم نمیرسیم تو میگفتی که من یه هوس زود گذر بودم برات
همون که واستو جونمو دادم اخری بجز غمو درد هیچ چیز نداد جوابم

امشب سر به سرم نزار دارم فراموش میکنم بدی هاتو
دارم از تو ذهنم میبرم همه حرفاتو همه قولاتو
حرفایی که زدیو به پاش نموندی
من واست غصه میخوردم
تو راحت داشتی خوش میگذروندی با دوستات

حرفایی که زدی بمنو الان داری  بهم میخندی
میگی چقد ساده بوده میگی راحت ولش کردم
عروسیت چقد خوشمیگذره بهت
دوما کیه چقد شبیه رفیقمه
رفیق مبارک باشه  امشب عشقمو دادم هدیه بهت
از امشب میخوام تااخر عمرم  مشکی بپوشم
همه قاب عکسارو امشب یکی یکی شکوندم دور ریختم
چون نمیخوام تورو بااون ببینم
دستات تو دستاش میرقصی باهاش جلو چشای من
جلو چشای اونی که میمرده برات

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 145
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 2,611
  • بازدید کلی : 8,939