loading...
وبلاگ رضان اف تی خواننده دیس لاو
محمد بازدید : 82 دوشنبه 30 اسفند 1395 نظرات (0)

دانلود فایل

 

 

متن اهنگ سال 96 از رضا ناف تی

 

شدمم یه عاشقی که دیگه دل نمیبنده
تموم زندگیش به عشق تو بنده
منو تنهایی هام قدم میزنیم تو خیابونای شهر

باز شب شدو منو تنهاییام خیابونای شهرو قدم میزنیم
میگردیم دنبال تو رو همون صندلی سیگار میکشیم
جای همیشگی
همون جایی که منو تو خاطره ساختیم
شروع شد خاطره هامون هردومون باختیم

سال 96 کنارم نیستی کجا بگردم دنبالت
عید پارسال کنار هم بودیم امسال من تنهای تنهام
چطو دلت اومد وقتی بینمون هیچ چیز بدی نبود
الکی نگو نگو نگو قسمت نبود


گفتی بهت نمیخورم

اون روز بدجوری دلم از حرف تو شکست
لعنتی چرا این حروف زدی
تو که میگفتی تااخرش با من لعنتی خودت ترکم کردی
مگه نگفتی تا تهش میمونی عید پارسال چقدر خوش بودیم امسال من عزا دارم

diss record company
رضان اف تی
دیس رکورد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 110
  • بازدید سال : 2,601
  • بازدید کلی : 8,929